torsdag den 7. november 2013

Er der plads til endnu en sundhedsblogger?

En dårlig tirsdag morgen blev starten..

Det var en tirsdag. Vejret var gråt og det havde været en af de morgener hvor havregrøden var brændt på, alt tøj pludselig afslørede nye mavedeller og mascararen klumpede.  Alle kender dem; de morgener hvor man ville ønske kaffe kunne medbringes i intravenøst drop, men stopper sig selv.

På en god dag alligevel..

Alligevel endte det med at blive en super go dag! Jeg havde vundet billetter til lanceringsevent for det nye bloggernetværk Myfitlifevia min inspirationskilde til fitnessverden; Amanda Louise
Eventet var fedt, menneskerne søde og alle var på hver deres måde optaget af det samme; den diffuse størrelse som sundhed er.
Nu har jeg selv fået blod på tanden og opretter her min egen sundhedsblog. Jeg håber du har lyst til at følge med i min vej mod en sundere livsstil både fysisk og mentalt.
Min vinkel vil være en smule anderledes end andre sundheds/fitnessblogs, da jeg er født med dårlige knogler og har nogle fysiske begrænsninger. Derfor handler min blog om hverdagssundhed, motivation indefra og tips og tricks til sundhed når overskuddet halter ;)

2 kommentarer:

  1. Velkommen til Anna - der findes altid plads til en sundhedsblogger mere!

    SvarSlet
  2. Mange tak Anneli, det er jeg glad for at høre! :D

    Jeg håber du får lyst til at læse med, jeg skal i hvert fald gøre mit bedste med at lave gode indlæg :)

    Hilsen Anna

    SvarSlet