fredag den 8. november 2013

Hvorfor WonderWomanWannabe?

Historien bag navnet på bloggen

Jeg er en ung pige med en travl hverdag som alle andre. Der er studie, frivilligt arbejde, fitness og sociale arrangementer. Jeg har det med altid at lave for mange aftaler hver eneste uge og jeg stiller altid for høje krav til mig selv. Mine ambitioner er skyhøje og jeg vil så gerne det hele med det samme. Måske et meget typisk kvinde syndrom i dag?

Wonderwoman?

Jeg desværre ikke er født med Wonderwomans krop. Det er jeg (på flere planer) temmelig ked af.  Jeg blev født med dårligt bækken/ryg, er opereret 9 gange siden jeg var 15 år gammel og har taget smertestillende medicin i næsten 10 år. Det styrer dog ikke mit liv eller definerer hvem jeg er, men det betyder, at jeg må tage nogle hensyn til min krop. 

Det dræber ikke min drøm om at så på en scene i bikinifitness – engang i fremtiden. Min rejse tager måske lidt flere krumspring end de flestes, men jeg giver aldrig op! Jeg har startet bloggen for at dele ud af mine hverdags tips og tricks til sundhed, men også for motivere andre til at finde deres indre viljestyrke, selvom livet ikke altid er let

Ingen kommentarer:

Send en kommentar