onsdag den 18. december 2013

Dagens træning; arme, ryg og skulder

Jeg er tilbage i centeret!

Efter en ufrivillig pause fra træningen pga sygdom, er jeg nu tilbage og klar til at give den gas igen! Det har været svært at undvære noget der plejer at fylde i min hverdag, men når kroppen siger fra, så er der ikke noget at gøre!

Fordi det var første gang tilbage, så valgte jeg at starte ud med mine favoritter, nemlig træning af ryg og skulder med lidt biceps ind over. 

Træningspasset endte med at se sådan ud: (klik på øvelserne for at se en video af dem)

Fremgang på arme og skuldre!

Nogle gange kan det godt føles som om alle andre rykker sig og man selv er gået i stå. Særligt i december hvor lidt flere godter end normalt ryger indenbords. Derfor har jeg, inspireret af flere brugere på Instagram, lavet en lille sammenligning af mine skuldre fra start september til nu.

Det er altså fremskridt fra en periode på 3 måneder;


Jeg synes selv der er sket lidt og det er super fedt at se! Selvom det kan virke fjollet at tage billeder af sig selv på den måde, så er det et super brugbart redskab, synes jeg, til at følge ens egen udvikling.

Tager du billeder af din træningsfremskridt?


4 kommentarer:

  1. Ja, men mest til instagram ;)

    og føler mig maks dum og fjollet når jeg gør det, så sniger mig tit ud på toilettet og foretager den "pinlige" handling ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. He he, det gjorde jeg også meget i starten! Og det er grænseoverskridende at have en hel mappe på sin computer kun med billeder af sig selv! MEN: nu er jeg rigtig glad for at bruge billeder som et redskab til træningen! Det er fedt at kunne følge sin egen udvikling og se hvad der virker og hvad der ikke virker, for nogle gange ser man sig blind på fx tallet på vægten eller spejlet hvor man ikke synes der sker noget. Der kan billeder være en stor hjælp både når det går godt og når det går skidt!

      Derudover finder jeg det meget interessant at læse om andres udviklinger og se billeder, så må man jo også selv give lidt :)

      Slet
  2. Kan sagtens se din progress! Flot arbejde, må man sige!
    Jeg har igennem heeele mit vægttab på 20 kg taget billeder. Jeg har billeder fra nærmest hver/ hver anden måned. Det er SÅ fedt at se de fremskridt man har lavet. Og når jeg ikke føler motivationen er i top, så kigger jeg på dem, og ser hvor langt jeg er kommet. Så bliver jeg igen motiveret! :)

    Matilde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er præcis sådan jeg også bruger billederne! Det er fedt at kunne give sig selv et mentalt skulderklap på den måde! :)

      Super sejt med de 20 kg, det er virkelig godt gået! Og tusind tak, jeg synes også selv der er sket lidt, det er fedt! :D

      Slet