torsdag den 16. januar 2014

Cravings!

Nogle gange er det svært at være sund!

Denne uge har jeg skrevet eksamen. Heldigvis har min studiegruppe været meget støttende overfor min kostplan og vi har lavet sund mad sammen. Vores lækre og sunde brunch har jeg skrevet opskrifter til og de kommer her på bloggen i morgen, så kan du også måske inspireres til lækker (og sund) weekendbrunch!

Det er dog ikke altid helt nemt at være hende der sidder og siger "nej tak", eller sidder med ris, tun og kål til frokost mens de andre gufler andre lækkerier. Særligt i de sidste faser af opgaveskrivningen synes jeg det har været svært. I takt med at min træthed stiger og min tålmodighed daler, så kan jeg mærke den velkendte sukker og snacke trang træde ind. At være på kost og træningsplan er primært en mental rejse og udfordring har jeg læst, og nu ved jeg hvad der menes! De fysiske udfordringer kan overkommes, de virkelige kampe udkæmpes mentalt og det er også her at slaget vindes ;)

I går kunne jeg næsten ikke tænke på andet end hvad jeg havde lyst til at spise, hvor meget jeg havde lyst til at sove og hvor tung min krop føltes. Det er hårdt, men fedt at lære sig selv bedre at kende. Og nej, jeg spiste ikke slik og jeg gav ikke op. Det var en lang dag og jeg er træt, men nu er den eksamen afleveret og dagen i dag ser lysere ud! 


Husk at rose dig selv! Selvom det ikke altid er nemt :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar