onsdag den 15. januar 2014

Få tid til træning!

Er det svært at komme ud af døren?

Denne uge har på ingen måde været nem og jeg har på ingen måde haft overskud. Lyder det bekendt? Vi har alle perioder hvor travlhed på job, studie eller personlige relationer fylder i livet. Før i tiden var jeg rigtig god til at tænke i undskyldninger, begrænsninger og muligheder for at udskyde træningen. I dag arbejder jeg meget på at tænke i muligheder, IKKE begrænsninger. Det tager tid og det er en mental proces, men resultater kommer ikke hvis du bliver i komfortzonen!

I dag afleverer jeg fx. en 5 dages eksamen, der er skrevet i en gruppe. Det betyder, at jeg de sidste 5 dage har slæbt på proteinshakes og træningstøj, forberedt mad om aftenen og trænet om morgenen inden bøgerne blev åbnet. Nemt? Bestemt ikke. Det hele værd? Det er jeg sikker på :)

Brug de sociale medier og dine omgivelser

For mig hjælper det at finde inspiration på sociale medier. Det er top inspirerende at læse andres citater, erfaringer og mål de har opnået. Min egen træner, Amanda Louise, har skrevet et gammelt blogindlæg om at tage træningen; "1 gentagelse, 1 set og 1 øvelse af gangen". Det har jeg husket den sidste uge: én gentagelse, ét set og én øvelse af gangen - hvert lille skridt mod målet tæller!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar