onsdag den 8. januar 2014

Træning med Amanda Louise!

Dagens træning i godt selskab!

For at nå mit mål om at stå på scenen i Bikinifitness New Comers 2015 har jeg kontaktet en meget dygtig dame: Amanda Louise. Vi har nu både mødtes og lavet en plan, samt haft vores første træningstime sammen. Det startede ud med en skuldertræning med fokus på teknik. Jeg har meget at lære, men det er fantastisk at blive udfordret, coachet og motiveret af en så kompetent træner.

Billedet er fra nytår og jeg kan se at mine arme og ben er vokset en smule - til næste år er de endnu større! Jeg drak masser af champagne den aften og har også efterfølgende spist usundt, men har samtidig virkelig glædet mig til at komme rigtigt i gang igen efter juleferien.


Der bliver også plads til udskejelser herefter, eftersom målet er langt ude i fremtiden, men lige nu er mit fokus 100% på at få opbygget en god muskelmusse og det gør man ikke med lakrids, men med store mængder sund mad!

Træning og kostplan

Jeg vil fremover skrive mere om mit forløb hos Amanda, lidt om min træning og kost, men ikke skrive hele min kostplan, da den er udregnet til min krop og mit aktivitetsniveau. I dag købte jeg stort ind af kylling, skyr, tun, grøntsager og brune ris, så i aften skal der vejes af og forberedes mad til den eksamensperiode jeg går ind i lige om lidt.



Jeg håber i vil følge med og heppe på mig undervejs!

5 kommentarer: